• Gratis verzending vanaf €40 (NL)
  • Verzending 1-3 dagen
  • Verzending vanaf €3,95
  • Gratis ingepakt

Garantie en klachten


Garantie

De producten die geleverd worden zijn handgemaakt. Bij de speenkoorden, bijtringen en speelkoorden worden knopen gelegd die bijna onmogelijk los kunnen komen. Toch kan het voorkomen dat deze knopen door gebruik slijten of loskomen. Natuurlijk willen we dit voorkomen. Lees daarom de veiligheidsinstructies goed door. Mocht dit wel binnen 3 maand gebeuren dan valt dit zeker nog onder de garantie.

 

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

 

Stuur ons een mailtje met daarin uw bestelnummer, duidelijke omschrijving van de klacht en een foto van het product. Wij kijken of het binnen de garantie valt en komen zo spoedig mogelijk met een passende oplossing.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@snoess.nl. Wij zullen dan samen met jou kijken naar de klacht en een eventuele oplossing. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.