Verzending
Wij zijn blij met iedere bestelling die binnenkomt! Het klaarmaken en inpakken van jouw bestelling is een feestje voor ons. Zodra jouw bestelling binnen is, gaan we zo snel mogelijk aan de slag. Hieronder vind je alle informatie over de verzending van jouw pakketje.
Verzending binnen Nederland
Brievenbuspakketje (met track en trace) | € 3,95 |
Pakketje (met track en trace) | € 5,95 |
Bestelling boven €40 | Gratis verzending |
Verzending binnen België
Brievenbuspakketje (met track en trace) | € 4,95 |
Pakketje (met track en trace) | € 6,95 |
Bestelling boven €65 | Gratis verzending |
Levertijd van de bestelling
Producten die op voorraad zijn, worden binnen 1-2 werkdagen verzonden. Gepersonaliseerde artikelen hebben een iets langere levertijd. Vaak worden deze binnen 3 werkdagen, uiterlijk 5 werkdagen, verzonden.
Heb je meerdere producten besteld? Dan wordt jouw pakket verzonden zodra alle producten klaar zijn voor verzending. Heb je een bestelling voor een bepaalde datum nodig? Neem dan contact met ons op om te kijken wat er mogelijk is.
Verzending op feestdagen
Op feestdagen verzenden wij geen bestellingen. Deze dag telt niet mee bij de levertijd.
Bezorging
De bezorging van onze pakketjes wordt gedaan door PostNL. Vaak heeft PostNL 1-2 dagen nodig om het pakketje bij u te bezorgen.
Afhalen van een bestelling
Het is ook mogelijk om uw bestelling af te halen in Stiens. In uw winkelwagen kiest u voor de optie: ‘Gratis ophalen in Stiens’. Ook kunt u kiezen voor de optie gratis bezorgen binnen Stiens. Als uw bestelling klaar is, krijgt u een mailtje en kan er een afspraak gepland worden. Bij het afhalen of laten bezorgen van een pakketje is betalen per pin of contant helaas niet mogelijk. Tijdens het plaatsen van de bestelling dient ook te worden afgerekend.
Kan ik mijn bestelling naar een ander adres versturen?
Ja dat kan zeker. Bij het bestel proces vul je het gewenste bezorgadres is. Wij verzenden het pakketje naar dit adres. Zo kun je gemakkelijk een cadeautje sturen naar een jarige of kersverse ouder of kun je je werkplek of andere gewenste bezorgadres invullen.
Kan ik mijn bestelling gelijk als cadeau naar de ontvanger sturen?
Wat is er nou leuker dan een cadeautje krijgen? Jouw bestelling kan zeker als cadeautje verzonden worden naar de jarige of kersverse ouders bijvoorbeeld. Je kunt zelfs een kaartje toevoegen en de gewenste tekst doorgeven. Wij schrijven dit met liefde voor jou op het kaartje. Wij zorgen er voor dat de bestelling een feest wordt op te krijgen. Zorg er voor dat je tijdens het afrekenen het juiste verzendadres invult dan doen wij de rest!
Verkeerde bezorgadres doorgegeven?
Oeps, per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen de bestelling voor u te wijzigen.
Plasticvrije levering
Natuurlijk denken wij zoveel mogelijk om het milieu. Wij verzenden onze pakketjes daarom zo duurzaam mogelijk. Wanneer de verpakking van een product plastic bevat, wordt dit aangegeven op de website. Verder worden bestellingen plasticvrij geleverd.
Beschadigd pakketje?
Is jouw pakketje beschadigd bezorgd? Dat is erg vervelend! Je kunt contact met ons opnemen door een mail te sturen naar info@snoess.nl. Stuur ons een foto van het verzendlabel, de doos en het beschadigde artikel. Wij zullen een passende oplossing zoeken en nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.